Prečo využiť asistenčný program pre zamestnancov
- Nižšia fluktuácia
- Väčšia lojalita zamestnancov
- Vyššia produktivita
- Lepšiu adaptácia na zmeny
- Zákaznícka spokojnosť
- Vyšší profit
Vieme vytvoriť službu, ktorá má v centre pozornosti klienta, u ktorého je výsledkom pocit podpory a a transformácia/zmena k lepšiemu. Sme presvedčení, že služby, ktoré efektívne poskytujeme, sú cenné a výrazne prispievajú k zlepšeniu situácie na pracovisku, k návratnosti investícií a sú atraktívnym benefitom aj pre budúcich zamestnancov. Služba EAP môže byť dostupná všetkým zamestnancom a rodinným príslušníkom, ktorí žijú v tej istej domácnosti.
Poskytujeme informácie a prehľady o využívaní služby a o najčastejších problematických oblastiach zamestnancov. Tieto sú pre zamestnávateľa nápomocné pri navrhovaní programov s cieľom zlepšenia pracovných podmienok a prostredia, spokojnosti zamestnancov a znižovania stresu. Informácie o individuálnych prípadoch poskytujeme výnimočne a len s písomným dobrovoľným súhlasom klienta (zamestnanca).
O návšteve programu podpory vie len konkrétna osoba a jej poradca. Informácie, o ktoré sa s poradcom podelí, sú dôverné a nebudú poskytnuté bez písomného, dobrovoľného informovaného súhlasu klienta (zamestnanca).